Obaveštenje klijentima i partnerima

Dragi klijenti i partneri,
do smirenja epidemiološke situacije u Srbiji, briga za zdravlje zaposlenih, kupaca i svih ostalih ljudi nam je na prvom mjestu. S tim u skladu smo prilagodili rad naše kompanije.

Do daljnjeg će naši zaposleni raditi od kuće, ali za potrebe klijenata i partnera kompanije smo organizovali dežurstva u firmi na adresi Mileve Marić Ajnštajn 28/lok 10. Naše skladište radi uz propisane mere sigurnosti, a sve narudzbine ćemo na vašu adresu dostaviti kurirskom službom.
U vremenu 8:00 do 16:00 sati, naši će zaposleni biti na raspolaganju za sve narudzbine, upite i informacije preko kontakt broja telefona: 011 228 38 32 i e-maila: info@info-kod-resenja.rs .

Kako ne možemo predvideti razvoj događanja u predstojećem razdoblju, a želimo da naručene proizvode dobijete u rokovima na koje ste naviknuli, predlažemo da proverite svoje zalihe i narudžbe pošaljete ranije nego uobičajeno. Naše je skladište dobro opremljeno, ali s obzirom na pojačane granične kontrole, u budućnosti se mogu dogoditi kašnjenja prilikom uvoza robe iz inostranstva.

O svim promenama ćemo vas pravovremeno obaveštavati na našoj web stranici.

Ostanite zdravi!
Vaša Info-kod Rešenja ekipa